суббота, 31 января 2015 г.

Модуль 9. Рефлексия

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
- учні можуть самі планувати свою роботу над проектом завдяки вмінню до самооцінювання. Коли учні на основі аналізу власних досягнень планують подальшу свою діяльність над проектом.
- дифенренційований підхід у навчанні дозволяє вчителю давати кожному учню посильні завдання, підкреслюючи індивідуальність кожного учня. Враховуючи психологічну особливість учнів. Це дозволяє учням розкриватися та покращувати свої знання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Проблеми дітей у школі.

Навчальний процес рідко обходиться без  ускладнень.  Труднощі у дитини можуть виникнути як з самого початку навчання, так і в середині навч...